miercuri, 20 iulie 2011

te-am auzit...

Dormeam zambind in somn si-n vise…
pe care-atat de mult le-am asteptat…
mi-a fluierat prin geamurile-nchise…
Dormeam, cand fara jena mi-a strigat…
L-am auzit cum fluiera-n nestire…
Cum sfasia tacerea noptii reci….
Si m-am simtit mai rece decat mine
Cea care-am fost cand te-am vazut ca pleci…
L-am auzit cum fluiera in noapte…
tot ce-si dorea...sa nu viseze nimeni…
si-n ciuda, parca, tipa si se zbate...
Sa nu dormim, sa nu dorim iubire…
L-am auzit urland de disperare
De parca singurul era insingurat…
n-ar fi oprit, sa-l vad iar cum apare
pe singurul meu dor ce m-a lasat…
L-am auzit cum fluiera pierdut…
Indepartat de mine si-a mea noapte…
Si incarcat cu visul meu tacut,
s-a dus in fuga, singur, mai departe…
L-am auzit...e trenul vietii tale…
Ce n-a oprit in gara,sa-mi vorbesti…
dar mi-a furat si ultima suflare…
Lasandu-mi falsul gand ca ma iubesti…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu