sâmbătă, 16 iulie 2011

vant...

Am mai umplut o mare cu lacrimile mele
Un alt ocean asteapta sa-mi guste din durere
Am mai ucis un vis din nu stiu cate sute
Si-am mai murit o zi in zilele trecute
Ti-am ignorat chemarea, ti-am refuzat iubirea
Speranta ignorata mi-a parasit simtirea
In lacate legata, la maini si la picioare
s-a innecat in ape,m-am raspandit in mare
ochii nu-i mai inchid, sa nu-ti zaresc iar chipul
Nici gandul nu-l gandesc, sa mi te uit cu timpul
Sa te alung din soapte, din fiecare pas
plec si ma sting in noapte, in valuri fara glas
N-au decat sa se-ntrebe toti cei ce m-au stiut
ce s-a-ntamplat cu mine? Ce vorbe m-au durut?
sa nu-mi cutreieri lumea, in lume nu mai sunt
Cand am intrat in valuri, m-am transformat in vant
voi fi  in adiere si te voi mangaia
Iar in tacerea noptii doar tie-ti voi canta
Voi fi in veci cu tine, de ma vei respira
Iti voi patrunde-n suflet si nu voi mai pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu