sâmbătă, 16 iulie 2011

mai bine-n gand...

Niciodata nu ai timp de mine si ma certi de fiecare data
pentru un nimic ce nu-ti convine pentru tot doar eu sunt vinovata.
nici macar nu cauti sa-ntelegi,uneori imi pare ca esti orb
zile-ntregi nu vrei sa ma revezi iar eu clipa langa tine-o sorb
ma intreb de ce m-am complicat?de ce-am aparut in drumul tau?
ar fi fost mai simplu si curat sa ramai un vis frumos mereu
e tarziu sa-ti spun la revedere cand nici revederea n-o doresti
si ma-ascund in gandurile mele,unde ai ragaz sa imi vorbesti
ard de dragul tau si-a ta privire ustura cand mi-o arunci fugar
nu-ntelegi ca-s plina de iubire si de vis de care n-ai habar
mult mai bine-n gand vorbesc cu tine, ma asculti si vrei sa stii mai mult
doar in gand cu totu-mi apartine si al tau prezent si-al tau trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu