vineri, 29 iulie 2011

inutil


Îmi cauţi adevărul prin gunoaie? Nu-l căuta, rişti să te murdăreşti.
Îmi cauţi gândul rătăcit în ploaie? Ce sens mai are? tu  în  el nu eşti.

Mă vezi în fiecare om ...ce dacă? Ţi-am fost în braţe şi nu m-ai văzut.
Mă simţi o lacrimă zăcând pe-o pleoapă? Şterge-mă azi şi lasă-mă să uit.

Asculţi un vânt şi-n simpla-i adiere o voce stinsă şi mă recunoşti?
Te-nşeli amarnic! Eu " la revedere" ţi-am spus pe când plângeam ca nişte proşti.

“la revedere” parcă-ţi lasă şanse; eu nu ţi-am mai lăsat niciun cuvânt.
au fost prea multe taine si tăcere , am renunţat ...nu eu te strig în vânt.

Când nu ai somn privesti steaua polară? Degeaba, vezi, doar ea mai e ce-a fost;
în rest, un cer de amăgiri coboară din amintirea timpului anost.

Încă  mai speri că  va veni o zână să -ţîmplinească  sufletul si viaţa?
Cum rece eşti, ca apa din fântână, în lumea ta, pereche ţi-e doar gheaţa.

Eu am plecat, ţi-am ascultat dorinţa. Fii singur, liber fii, din nou holtei
şi nu mă căuta! sunt tot fiinţa ce n-ai dorit-o ieri...de ce mă vrei?

Arată altcuiva ce mult îţi pasă.Străină sunt în paşii tăi de-acum
întoarce-ţi drumul către altă casă...în trup mi-a fost un suflet, azi e scrum.

Să ştergi din gând şi vechea amintire, mai bine să mă ştiu a nimănui.
Desprinde-te de noi, uită-mi de nume,prefă-te iar că n-ai nimic să-mi spui. 

Fii ocupat cum eşti dintotdeauna (ani fără timp, priviri fără respect)
oricum n-ai înţeles că nu-i totuna să fii iubit ca simplu obiect.

Regretele n-au loc, nici potrivire... ce poti să faci, când te întrebi târziu 
unde-ai gresit,cum ai pierdut iubirea...e inutil, eu nu mai vreau să ştiu.

ce sunt acum? o peşteră de smoală în care asteptări au putrezit
chiar nu mai pot ierta a mia oară...prea vie-am fost  şi prea nu m-ai simtit.

opreşte-te, te rog, să-mi afli gândul! nu-l căuta, nu văd niciun folos!
de fost a fost dar l-ai gonit cu vântul...vezi? adevărul meu e dureros!

7 comentarii:

  1. superb spus...plin de simtire...pentru cine stie sa simta asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA DIMINEATA!
    Tiempo y siléncio
    -Cesaria Evora

    "Una casa en el cielo
    Un jardín en el mar
    Una alondra en tu pecho
    Un volver a empezar

    Un deseo de estrellas
    Un latir de gorrión
    Una isla en tu cama
    Una puesta de sol

    Tiempo y silencio
    Gritos y cantos
    Cielos y besos
    Voz y quebranto

    Nacer en tu risa
    Crecer en tu llanto
    Vivir en tu espalda
    Morir en tus brazos"

    Traducerea:
    "O casă în cer
    O grădină în mare
    O ciocârlie în piept
    O reintoarcere la inceput

    O dorinta de stele
    O zvacnire(bataie de inima) de vrabie
    O insula în pat
    Un apus de soare

    Timp şi linişte
    Strigăte şi cântări
    Ceruri şi sărutări
    Voce şi durere

    A se naste în zambetul tau
    A creste în lacrimile tale
    A sta in spatele tau
    A muri in bratele tale."


    Iti doreste,Acelasi ANONIM
    http://www.youtube.com/watch?v=cHjXL5smQBQ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Călător în timp

      O să fie greu să mă citeşti...
      Plumb oare?
      Piatră în călcâie...
      Şi drumul lung..
      Anevoios în urcuş
      Cum o să-mi traduci cuvântul.. să scrie?
      Din română în română îţi spun...
      Într-un alt fel de sens

      O să fie un sens paralel cu secunda aceasta
      ...
      Paralel cu timpul acesta,
      Fix acum când citeşti
      Eu îţi vorbesc dintr-un ieri... într-un mâine
      Într-un mâine ce-a fost
      Şi va fi
      Paralel...
      Forfecând anotimpul
      Cu paşi număraţi
      Dintr-un alt univers


      G.M.
      ...........DUREROS...........

      Felicitari!

      Ștergere
  3. ... versuri cu mare încărcătură...

    RăspundețiȘtergere
  4. O poezie frumoasa cu o mare incarcatura sufleteasca .Felicitarisi mult succes . "Să fii iubit de cineva îţi dă putere, iar să iubeşti pe cineva îţi dă curaj." - Lao Tzu

    "Dragostea nu constă în dorinţa de a da ceea ce este al tău altuia ci în a simţi fericirea acestuia ca şi cum ar fi a ta." – Emanuel Swedenborg

    RăspundețiȘtergere
  5. minunate versuri, pline de suflet...

    RăspundețiȘtergere