vineri, 22 iulie 2011

cu ochi deschisi...

Am deschis ochii, m-am uitat…si irisu-mi catifelat,
aprins de vis...s-a colorat...a imbracat un brun turbat…
Sub chipul tau inviorat…ce ochii mi-a insufletit,
capruiul meu, demult umbrit, capruiul meu a inverzit…
M-am luminat cand m-ai gasit…in drumul vietii prafuit…
in noaptea grea din mintea mea, din tot ce nu vedeam candva...
s-in buzunarul stingherit, cusut, carpit si invechit,
din haina vietii, m-ai simtit…mi-ai intins mana si-am iesit…
lasandu-mi soarta-n grija ta, sa uit tot ce-am crezut candva…
in totul meu eram nimic...in rostul meu eram pitic...
eram un fluture de noapte…uitat de zori, pandit de moarte...
dar m-ai gasit ...si am crescut...cand sufletul mi l-ai vazut...
m-ai ridicat din agonie...mi-ai dat culoare, poezie…
plantand iubirile-n in pridvor…azi, inflorim la umbra lor…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu