marți, 19 iulie 2011

ruga

Nu-mi da, Doamne, cat pot duce!
Te-am rugat de mii de ori…
Nu-mi da, Doamne, cat pot face!
In genunchi azi te implor...
Mi-ai dat viata de trei ori…
nu-mi fa traiul un calvar…
lasa-ma sa simt ca zbor,
lasa-ma fara hotar…
Vreau sa fac tot ce-mi doresc
si-ti promit, nu stric nimic!
Vreau sa simt iar ca traiesc…
Vreau sa rad in asfintit…
Poate ti-am gresit demult…
Crede-ma, nu mi-am dorit…
Am facut cum am stiut
Sa iubesc, sa fiu iubit!
Uite, iar se-aduna norii…
Vreau prin ploaie sa dansez...
si sa tremur sub fiorii
dansului dumnezeiesc…
Si cand zorii ma alinta,
Ochii vreau sa mi-i deschid..
Sa simt soarele cuminte,
Cum distruge orice zid…
Iarba vreau s-o simt la glezne,
Sa alerg prin papadii…
De un greier mic sa-mi pese
Si de fluturii zglobii...
Vreau s-ascult privighetoarea
Si padurile fosnind…
Sa adorm cantandu-mi marea…
Pe nisipu-i sa ma-ntind…
Sa fiu una cu pamantul…
Luna s-o imbratisez….
Mangaiere-mi fie vantul,
Muntii al meu univers…
Lasa-ma sa-ti cant natura,
Sa fiu omul care-l stii…
soarelui sa-i simt caldura
printre raze aurii..
Nu-mi da, Doamne, ce pot duce
Vreau din nou sa fiu copil…
Mult cuminte si prea dulce
Sa traiesc viata din plin…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu