duminică, 17 iulie 2011

nimic...

Frange-ti aripile in zbor cand pleci din viata mea …
Sa nu-mi simti sufletul cum se inneaca-n dor…
Sa nu-ti zvacneasca-n tample suferinta grea,
a unei inimi triste zbatandu-se in gol…

Frange-ti aripile cand zbori din viata mea…
Pleaca, distruge tot si nu lasa nimic…
Sa pot uita si eu c-am existat candva …
Sa poti uita si tu cat m-ai ranit...

Sa-ti frangi aripile in zbor de vei pleca…
Pumnalul sa mi-l dai sa ma omor.
Sa uiti c-ai fost candva fiinta mea,
Sa uit si eu c-am fost al tau odor…

Nu vreau sa-ti amintesti c-am existat...
Nici cum ma cheama, nici cat te-am iubit…
Cu aripi rupte, du-te impacat
Si nu privi-napoi …stii bine c-am murit.

Distruge tot cand pleci din viata mea
Si nu lasa in urma ta nimic…
Sa nu-mi cunoasca nimeni dragostea...
Nici ce-am trait ,nici ce-am simtit…NIMIC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu