vineri, 15 iulie 2011

floare de "nu ma uita!"

Un boboc de floare-albastra,
In ghiveci, langa fereastra,
s-a indragostit de-o stea,
nopti intregi privind la ea
Da-i parea asa departe
Parca cerul ii desparte
Si pamantul dintre ei
Dragoste fara temei
Poate doar Calea Lactee
Si-alte stele rotofeie,
Pareau sa-l fi ignorat
Doar steaua  l-a observat!
Rusinat, nevoie mare,
Ca o stea incantatoare
Il privea cu nonsalanta
a-nceput sa prinda viata
dupa ce, in noptii tarzii
ii compuse poezii
si-a dat seama ca, mai bine,
infloreste de iubire
Azi asa, maine la fel,
pana, micul bobocel,
manat de-al iubirii dor
devenise-nfloritor
Ce minune,ce culoare
ce petaleuimitoare!
dar tot suparat imi pare,
greu certat de nori si soare!
el, bobocul albastrui
spunea dorul nimanui
Iar pe frunza-i verde-amar
roua lacrima-n zadar
Nu se bucura de zile,
Nici de apa , ce caznire!
Doar in nopti senine-nvie
pentru steaua lui tarzie...
Intr-un timp, bobocul meu,
Nopti in sir, oftand din greu,
Singurel, fara speranta,
i-a zis stelei verde-n fata:
“cum sa-ti spun, steluta mea,
ca-s boboc, dar mult as vrea
sa-ti fiu far in departare,
pe o mare lucitoare
Sa m-aprind si eu in noapte,
Sa-ti fiu poate  mai aproape
In lumini sa ne unim
de iubiri sa ne smintim
Tu, steluta, dac-ai sti
cerul tot ti l-as iubi!
Fac orice sa-ti fiu pe plac
Si-n petale sa te-mbrac!
Numai, uita-te la mine!
Haide, nu-ti fie rusine,
Vino pe pamantul meu!
Si te voi iubi mereu!
Steaua mea, asculta-mi glasul
Si incetineste-ti pasul
Nu mai fi rece si trista
Cat iubirea mea exista!
Nu cersesc, nu vreau din mila
Sa mi te cobori, copila,
Vreau de simti ca ma iubesti
straluciri dumnezeiesti!
Si-ti promit eternitate
Caci din mine, mai departe,
Va iesi un alt boboc,
Cu stelute la mijloc!
Vei fi vesnic adorata
In pamant vei fi plantata
Fiindca-s eu, steluta mea,
Floare de nu ma uita!”
Recunosc, am plans si eu
Ascultandu-i chinul greu
Si va jur ca am vazut
Cum din ceruri a cazut…
O steluta fermecata
De iubirea lui chemata
Si s-a asezat pe loc,
in ghiveci, langa boboc
si, sa vezi a doua zi
alt boboc prinse-a-nflori
Ce frumoasa floare-albastra
Am eu astazi la fereastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu