duminică, 17 iulie 2011

maturizare

Danseaza, iubito, danseaza usor...
Te-nalta, pluteste si fii al meu nor...
invaluie-mi chipul in raze de dor...
si poarta-mi trecutul cu tine in zbor...
Mai canta-mi, iubito, un cantec frumos,
cu glasu-ti de inger divin si duios...
alaturi de pasari, in cor grandios,
sa-mi spui viitorul, suav si sfios...
Iar rochia alba cu dungile-i roz,
dezbrac-o ,iubito, te rog, da-o jos...
intoarce-te-n timpuri asa cum ai fost...
copilul din mine, copil curios...
Si nu-mi lasa-n urma cenusa si fum...
destul arde-n suflet trecutu-mi batran...
da-mi ploaia ce-n tunet iti striga "drum bun!"
si lasa-ma vie, sa-mi vad de-al meu drum!
Adio, iti spun si te nalta curand...
e grea despartirea...dar , vezi, nu mai plang...
de zile vor trece si nopti alergand...
tu vesnic ramai... al meu cantec si gand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu