despre mine

Fotografia mea
Piatra Neamt, Romania
iartă,uită și nu privi-napoi, dacă vrei să valoreze clipa.

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 iulie 2011

al lunii val...

Pe plaja noptii, linistita,
Unde nici vantul nu pasea,
Ci numai luna ravasita
Pe cate-un mal mai atipea,
stateai cazut, adus de ape
un val frumos...printre delfini
Pareai pierdut… si prea departe
De cerul meu plin de suspin
Epuizat, privind spre mine,
mi-ai fi zambit…dar n-ai putut
nisipul, alb, parea ca-ti vine
ca un costum abia cusut
Tu, vlaguit de-atat chin,
de lupta ,tremurand in spasme
te zbati… si te inalti putin
sa-mi rascolesti cerul de basme
Cedand, usor m-am coborat
pe a mea raza stravezie
sa te sustin, sa te ajut,
sa-ti mangai fruntea pamantie
Nedumerit, inmarmurit,
Intr-una ochii ti-i stergeai,
Crezand ca, poate, ai murit
sau pur si simplu mai visai
Cand ti-am atins un umar gol
Ai tresarit, simtind ca-s vie
si mi-ai suras ametitor,
schimband suspinu-n poezie
Vazandu-ti ochii mari, adanci,
m-am fastacit ca o fecioara
cu stele-n par, priveam spre stanci
in rochia-mi de voal, usoara
Simteam cum inima imi lupta
sa rupa zalele de-otel
in care-a fost inlantuita
sa nu ma-ndragostesc de fel
Dar sangele-mi dansa prin vene
in ritm ciudat, neomenesc
tu ma priveai pe sub sprancene
de al tau drag sa ma topesc
M-ai prins de mijloc intr-o clipa
si in nisip m-am afundat
plapand in mine se-nfiripa
un dor de-a pururi refuzat
Cum sa te-opresc? Nu am putere
sa te alung, sa te resping
chiar de nu pot nimic a-ti cere,
pe al tau piept usor ma sting
Tu ma saruti…si-n sarutare
mi te ofer , fara sa lupt
sa redevin o muritoare
caci te doresc atat de mult
Tu, cerul meu, de poti, ma iarta
Ca, fara luna, te-am lasat
iubirea mea–i nevinovata
o voi urma necugetat
Iti vei gasi alta copila
Ce langa tine va trai
Si-n noapte luna vesnic plina
eu cu mult drag ti-o voi privi
Ieri, nu stiam ce e iubirea
nu ascultam al marii glas
dar azi, priveste-mi fericirea
si, spune-mi, tu… cum sa o las?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bloguri vizitate

Translate