luni, 18 iulie 2011

pe-o bancă

M-am aşezat pe-o bancă obosită
de timp
şi alte mii de călători
ce-au zăbovit în calea lor grăbită
mai trişti,
mai veseli sau mai visători.
Ascunse printre ierburi ce-au crescut
abia-i zăresc picioarele
 tocite
ce parcă-mi par ieşite din pământ
perechi de braţe 
vrând să mă alinte.
M-am aşezat pe-o bancă,
obosită
un gând mi-am agăţat, 
fără să ştiu
în aşchia din trupul ei trezită
de-oftatul sufletului meu 
sălciu.
Cum mă suporţi cu gândurile mele
când ai văzut în timp atât de mulţi
şi celorlalţi le-ai oferit tăcere...
cum, azi, mai poţi pe mine
să m-asculţi?
De multe bănci avem nevoie-n viaţă
de câte ori am vrea 
să ne oprim
când ne-aşezăm pe-o bancă într-o piaţă
şi fără vorbe ne însufleţim!
Sunt bănci tocite de-ale noastre gânduri
ce nu le aparţin dar le-odihnesc,
poartă dureri, rană pe trup de scânduri

iar eu, că mai rezist, le mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu