luni, 18 iulie 2011

ce-ar fi...

Te cred si nu te cred,
Te-alung si-apoi te-astept,
Iubire...

Te vreau si nu te vreau,
Dar tot in drum iti stau,
Iubire...

Te-ascult, apoi te cert,
Nu pot sa te accept,
Iubire...

Te las si iar ma-ntorc,
Nu ma decid deloc,
Iubire...

Plang iar si iar zambesc,
nu dorm, dar ma trezesc,
Iubire...

Cum pot sa nu visez?
Cum fac de lacrimez?
Iubire...

De m-ai elibera,
De te-ai indeparta,
Iubire...

De gandul mi l-ai lua,
Si pace de mi-ai da,
Iubire..

De nu mi-as aminti,
De nu te-as mai dori,
Iubire...

As crede in povesti,
Poveste-as sti ca esti,
Iubire...

Si somnul mi-ar fi lin,
Fara niciun suspin,
Iubire...

Dar mi-ar lipsi ceva...
Si m-as imprastia...
Iubire!

In timpul fara ceas...
Hoinar fara popas...
Iubire!!

Deci, nu pleca, te rog
Nu vreau sa ma simt gol
...De tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu