duminică, 7 august 2011

visul...

Mă-ndrept către tine lumină timidă în umbre pierdută prin nori şi copaci
mă-ndrept către tine cu trup şi cu minte, cu sufletu-n vânt, rătăcit şi stângaci
mă-ndrept către tine şi calc pe tărâmuri ce nu le-am ştiut fără dragostea ta
mă-ndrept către tine din alte ţinuturi, din lumi răscolite de patima-mi grea
alerg înspre tine schimbându-mi veşmântul, mă-mbrac în speranţe plutind ca un fulg
alerg înspre tine uitându-mi tumultul deschide-mi fereastra la tine s-ajung
alerg înspre tine împinsă de vise, mă-ndrept în neştire spre tot ce-i al tău
alerg înspre tine cu aripi încinse, mă-ndrept spre iubire în zbor sunt un zmeu
las totul în urma desprinsă de mine, nu-mi pasă de pierd, nu mă doare ce uit
las totul în urmă departe-s de lume, să-mi fie uitarea un nou aşternut
o haită de lupi într-un cântec funebru  mă ceartă în noapte,o las bombănind
tu, haită de lupi urli aspru şi negru, eu zbor mai departe un vis împlinind
adie o boare, suavă răcoare, îmi şterge sudoarea, în nori te disting
adie o boare, îţi simt răsuflarea, adie a tine şi pot să te-ating
zbor tot mai abrupt, îţi  sunt tot mai aproape şi flăcări mă-ndeamnă spre tine să zbor
văzduhul l-am rupt în fâşii peste pleoape; răsari peste mine vis mistuitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu