duminică, 7 august 2011

dimineata...

Dimineata, natura, un tablou, mi-a pictat
In culori pastelate, imbinate cu tact
Printre raze voioase, verde crud alintat
Langa galbenul sincer al panselei, baltat
Cu stropi firavi de rosu, trandafirul motat
Isi ridica in soare zambetul parfumat.
Pe un gard, vrabiute, agitate, la sfat
Isi impart complimente intr-un tril zvapaiat
Cata viata si cantec nasc frumosii mei zori
In lumina, descantec, pentru zboruri si dor
Ce senini imi simt ochii si am suflet usor
Simt ca zburd ca un miel printre iarba si flori.
Intr-o zona umbrita, langa via necoapta
O furnica grabita a dat startul la joaca
Un concurs desfasoara printre pietre si apa
Randuit intr-o doara, doar de drag sa se-ntreaca
O petunie alba le priveste uimita
Admirandu-le jocul de o ora trezita...
Iar pisica poznasa de mult somn amortita
Sta intinsa la soare sa mai motaie-o clipa
Totu-i vis si splendoare, ceru-i clar si senin
Si sub mandrul meu soare din cosmar imi revin
uit de lacrimi si doruri, uit si gustul pelin
in tabloul naturii, o culoare devin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu