duminică, 21 august 2011

nu-mi spune!

De spui ca iti pasa si draga iti sunt,
prefa-mi ploaia deasa ce-mi curge in gand,
in zambet si soare si fa-ma sa cant,
sa rad, cu ardoare si ceata s-o-nfrunt...

De spui ca iti pasa si vrei zambesc,
de crezi ca-i momentul sa-nvat sa pasesc,
alunga-mi grei norii, ca nu te zaresc
si daruie-mi zorii, sa simt ca traiesc...

De spui ca ti-s draga si crezi in iubire,
adu-mi curcubeul in ziua ce vine,
pe cer sa-mi rasara, sa-mi mistuie dorul
si, fara povara, sa-mi vad viitorul.

Deci, spui ca iti pasa si spui ca ti-s draga...
Dar,poti sa-mi dai viata, cand totul te roaga,
sa mergi mai departe, sa uiti ca ma stii,
sa-mi lasi ploaia deasa in ochii caprui?

Tu spui ca iti pasa si draga iti sunt,
dar nu stii, iubire, ce mult ma framant...
nu stii si nu simti cate ploi ma ranesc...
prin nori si prin ceata, ma lupt sa privesc...

O ploaie-s de-o viata...o ploaie voi fi ...
Si norii ma-nvata ca n-am cui zambi...
Ca minti si esti rece, ca nu poti iubi...
Nu-ti pasa si, draga, nicicand nu-ti voi fi!

Cand vezi cate cer, cat astept de la tine
Ti-e teama si fugi, speriat de iubire...
Nu-ti pasa de ploua...nu-mi stii norii gri...
Nici draga nu-ti sunt, nu ma ademeni...

Ti-e frica sa risti, sa te-mbarci in iubire...
Deci, ce sens mai are sa vii langa mine?
Mai simplu iti pare sa pleci, sa te-ascunzi...
Deci, uita de mine si ochii mei uzi...

Ma lasa in ploaie...nu-mi spune ca-i greu...
Usor nu iti este sa-mi fii curcubeu...
Deci, lasa-ma vesnic o ploaie sa-ti fiu,
de nori invelita, cu suflet pustiu...

mai spui ca iti pasa, cand draga nu-ti sunt?
Mai spui ca e viata si dor pe pamant?
Mai spui ca iubirea te poarta spre cer?
Nu-mi spune nimic...nu mai stiu sa mai sper!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu