miercuri, 3 august 2011

intr-o poza

Rasfoind o carte veche,printre doua pagini negre,
singura, fara pereche, o poza statea de veghe...
si in ea, un copac verde...printre frunze... nu se vede,
stiu, era o inimioara,desenata intr-o vara
pe batranul trunchi sculptata,de noi doi, de mult, in dalta...
Scrijelita din iubire , inimioara mea subtire,
parca plange in nestire,tot uitandu-se la mine...
Spune ca-i par abatuta si ca mi-i privirea bruta,
ca mi-e zambetul de gheata...ce-o fi fost pe a mea fata?
Eu credeam ca pacalesc,daca pot sa mai zambesc...
Cum sa stiu ca ea cunoaste, cata suferinta-mi paste
Sufletul posomorat, de pustiu si de urat?
Si ma-ntreaba ea, de tine...Ce sa-i spun, ii spun de bine...
Ca esti inca langa mine si ca zilele mi-s pline
De iubirea ce-o stiam , cand pe trunchi o desenam...
Ma priveste indelung...inchid ochii sa-i alung...
Privirea sfredelitoare...insa ea, staruitoare,
oftand greu imi spune trista...”Iarta-ma , dar nu exista
om iubit cu ochii goi...ce s-a intamplat cu voi? »
Lacrimile mi se-aduna, intr-un suflet ma ingana...
« Am uitat sa ne iubim...am tradat tot ce simtim...
Timpul nu ne mai asteapta...si ni-i ziua masurata...
Ne privim far’ a vedea ...ne vorbim far’ a spera...
Ne-am racit, ne-am ratacit...si ni-i simtul, azi, golit...
Nu mai credem in visare...si fugim de-a ta chemare...
ne ascundem in probleme...si de tine n-avem vreme...
Ce sa fac, tu , inmioara, daca timpul ne omoara?
Eu as vrea, si el ma stie...dar nu pot, ca mi-e pustie
Inima ranita ieri, de refuzuri si taceri...
Nu mai simt sa fiu iubita...nu mai vreau sa fiu mintita...
Cand el nu ma mai suporta...cum sa-i mai zambesc in vorba?
N-are sens, nu-i vad folosul...viata mea s-antors cu dosul...
Dar ma bucur pentru tine, in copac iti sade bine...
Frunzele-i sunt verzi intr-una...parca vad cum rade luna...
Ce frumoase amintiri...ce puternice simtiri,
stau pastrate intr-o poza...un pic galbena si roza...”
Inchid cartea ruginita, de mult timp nerasfoita...
s-o citesc in alta zi, cand voi mai putea simti...
stiu ca am o inimioara, desenata intr-o vara,
ce m-asteapta s-o privesc ... de noi doi sa-i povestesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu