vineri, 26 august 2011

Tribut

trecut de miezul nopţii, plin de stele,
întregul cer părea că doarme dus
când l-am privit, furiş, printre perdele
ademenind o stea cu un surâs.

cu ochii negri, zări  înfuriate
m-au acuzat că le-aş fi jefuit
şi, ca să-mi fie zilele iertate,
m-au condamnat la zâmbet infinit. 

de gestul meu şi luna, indignată
-ea, care niciodată n-a răspuns-
mi-a interzis să o mai chem în şoaptă
şi printre nori degrabă s-a ascuns.

în scâncet de durere sugrumată,
am înghiţit în sec şi am închis
ca pe-o fereastră de-aminitiri pătată
încă un vis ce nu s-a vrut doar vis.

Sunt vinovată! mi-am sfidat destinul,
gândind că voi avea o stea a mea;
dar n-am prădat de frumuseţi seninul,
sunt vinovată doar de a visa.

plătesc, de-aunci, tribut până la moarte
zâmbind când ochii-mi plâng a "nu se poate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu