marți, 2 august 2011

cuvant fara cuvant...

E trist…ajung pe-acelasi drum inchis
E trist cosmarul cu priviri de vis
E trist sa lupti mereu cu-acelasi gand
Sa pierzi mereu si sa tot mori sperand.

E greu, mi-e imposibil sa m-ascund
E greu, si lacrimile m-au lasat pe rand
E greu, cat sa mai cred ca intr-o zi inving
ce sa castig, cand nu mai vreau nimic.

Nu stiu cum fac de fac totul pe dos
Nu stiu cum vad uratul ca-i frumos
Nu stiu  nici ce stiam sa fi stiut
Dar stiu...m-am amagit de la-nceput

Regret...eu, care nu credeam in el
Regret… eu, care ma luptam cu zel
Regret ...dar azi regretele n-au rost,
Nu-mi iarta gandul tainic, pacatos.

Iar pierd...si mi-am promis ca nu mai joc
Iar pierd...in jocul vietii n-am noroc
Iar pierd...am pariat cu dragostea
si pierd...ma pierd si eu cu tot cu ea.

E trist...ajung de unde am plecat.
E greu...zadarnic simt ca am luptat
Nu stiu cu ce-am gresit, ce-am provocat
Regret dar pierd din nou tot ce-am jucat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu