luni, 22 august 2011

dorinta...

Se spune, ca, din tot inaltul, cand vezi cazand o stea,
sa iti rostesti, cu tot pacatul, dorinta cea mai grea...
si tot aceeasi lume spune, ca s-ar indeplini...
astfel, dau visului un nume...poate, vei auzi...
Dar vad, prea des, prea multe stele, ce cad de suparare
nu pot sa-mi pun speranta-n ele...sunt stele cazatoare...
si tot astept, de ani lumina, sa vad macar un semn...
iar stelele mor, fara vina...deci,azi, imi jur,solemn,
ca nu mai cred in biruinta, fara sa fac ceva...
si, a mea, singura dorinta...n-o mai agat de-o stea!
Nici nu mai cred, in ce se spune, cred doar ce vad si simt...
nu mai astept nicio minune!De azi, nu ma mai mint...
Si, voi pandi o stea ce moare si-o voi inlocui,
sa-ti fiu eu steaua calatoare...poate, ma vei privi...
iar, de-ti vei pune vreo dorinta, imi va fi crez in veci...
si, de voi trece-n nefiinta, in cerurile reci,
la doi pasi de calea lactee,voi fi o noua stea...
din spatiala-mi odisee ...mereu te voi veghea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu