miercuri, 24 august 2011

somn usor!

mi-e somn…dar nu mi-e dor de perne
si dorm...pe-o banca invelita,
de multe vise si, devreme
sub bolta calma, amortita

mi-e somn ...si casc molipsitor
si-mi paraie oasele-ntinse
ma dor picioarele...ma dor
si talpile de dor cuprinse

mi-e somn..si somnul imi cuprinde
ochii ingreunati de zi
pe umeri, noaptea mi se-ntinde
si dorm...un somn din alte mii

si dorm...pe patul meu de lemne
sub cerul limpede, cristal
ti-am spus ca nu mi-e dor de perne
mi-e somn si-atat...un somn banal

mi-e somn, plamanii rad de fericire,
de aer sarutati, curat...
sfiit, trupul imi  tremura de bine
adorm...mana mi-e perna, banca, pat

demult ...visam sa dorm afara,
pe-o simpla banca, intr-un parc
si-acum, adorm...in miez de vara,
un somn senin, cum am visat.

cascand si el de oboseala,
vantul adie, vrand sa-mi spuna,
sa dorm, sub cerul meu de smoala
un somn usor, o noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu