duminică, 21 august 2011

altfel de somn

Cu fiecare zi
ma-ndepartez de mine
de tot ce n-am avut
in umbre amortite
raman fara cuvant
de-ai sti…

pasi maruntiti
pe-un drum pavat cu vise
uit cine sunt
ma ratacesc pe buza lumii
si ma sfarsesc in soapta
ma despletesc in vant
suvite de durere
refuz ziua de maine
nimic deosebit
de ce s-o mai salut
cand nici ea nu ma vede
ma schimb in intuneric...
de-ai sti…

Sperantele bolnave
nascute in zodii false
zdrobite de-al meu pas
gem
implorand o sansa
le las in urma
muta
nu vreau sa le raspund
am acceptat finalul
vor amuti curand
de-ai sti…

somnul etern ma-mbie
apoteotic somn
noaptea, sangerand
in mine prinde viata
noapte vie
pe urme-mi calca umbre
in umbre ma ascund
tablouri in oglinda
oglinda in penumbre
pasi maruntiti si
pietre
crapate de-al meu vis
regret in stropi marunti
franturi
din clipe refuzate
decor
de frunze
fara fosnet
de-ai sti…

n-ai vrut sa-mi fii alaturi
ori n-ai stiut ca-ti sunt...
mi-ai pus in lanturi
zborul
legata de pamant
il tarai dupa mine
cochilie de plumb
in spatele unui melc

hipnotic somn
ma cheama
si gleznele imi plang
genunchii tremurand
ochii
cosmice gauri
lipiti de fruntea lumii
absorb tot negrul praf
de-ai sti

ti-am fost alaturi
si n-ai stiut ca sunt...
e ziua tot mai noapte
si noaptea tot mai lunga
ma odihnesc acum
in patul meu de umbre
si voi dormi
curand
somnul cel mai adanc
fara sa stii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu