duminică, 6 noiembrie 2011

spre a trăi


Eu n-am iubit toamna vreodată 
oricat am vrut s-o fi iubit
prea verde-am fost crezând in soartă
când soarta  însăşi s-a smintit.

m-au zbuciumat haine vânturi  
un rece soare mi-au adus
m-am agăţat de crengi  şi gânduri
doar să rămân cu fruntea sus

am tremurat de întristare
ştiam că nu voi rezista
iubeşte-mă! strigam spre soare
el tot mai rar mă alinta

cu  fiecare strop de ploaie
m-am sfâşiat  în  amăgiri
azi, mai subţire ca o foaie
voi renunţa la  înfrunziri

mă vor purta suflări străine
în cine ştie câte zări
şi veţi uita curând de mine
cum sunt doar una din uitări

când vântul va-nceta să bată
din albe ceruri  de cleştar
vor curge-mpodobiri  în  zloată
pe chipul meu de chihlimbar

voi fi a lutului mireasă
când fulgi mă vor  îmbrătişa
de-ngheaţă sufletul, mi-l lasă
măcar voi fi... frunză  de nea.

Un comentariu:

  1. ma cutremura, ma ingrozeste si mi se rupe sufletul de cata suferinta emana aceasta poezie

    RăspundețiȘtergere