marți, 26 iunie 2018

nimicuri


De te-am iubit, îți cer iertare
Știam că voi iubi enorm
De-am renunțat, n-am loc sub soare
Chiar dacă am greșit ca om.
De-am judecat, cer îndurare
Știam că a greși e-un fapt
Ce va primi ușor iertare
Deși nu-i drept al lumii pact.
De n-am iubit, regret a-ți spune
Că nu e doar din vina mea
Cât tot ce-i viu, ca pe-o minune
Voi tot iubi, de-ar accepta.
Dar că mă mint, trăind absurdul
Cât să îndur, cui să cuvânt?
Să-mi cer iertare, mie, surdul
Și orbului ce zilnic sunt?
Din praf sunt fir de praf mărunt
Din lut sunt nici măcar ce-am fost
Timpul mi-e câmp de  grâu cărunt
Doar  cugetului adăpost
Un fel de rost cu susu-n jos
Iartă-l, simțire, de mai poți
Nimicul promițând frumos
Ne molipsește pe noi toți.


Un comentariu:

  1. Bine te-am regăsit :)....versuri pătrunzătoare ca întotdeauna...Pe curând!

    RăspundețiȘtergere