despre mine

Fotografia mea
Piatra Neamt, Romania
iartă,uită și nu privi-napoi, dacă vrei să valoreze clipa.

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 decembrie 2012

numai să vii...


gânduri pe jos, în preajmă doar risipă
dezordine de visuri strânse ghem
pe masă fulgi si-o singură aripă
un iz puternic de absent şi tern.
e simplu să observi că nu mi-e grijă
orânduirea vorbelor ce par fireşti
pe braţul inimii mi-ai mai rămas o schijă
războiul s-a-ncheiat...şi tot nu eşti.
un ceai fierbinte abureşte zorii
să mă trezesc amân ...certul sfârşit
aşteaptă lacom să te-nchin uitării
dar nu ştiu cum aş mai putea să uit.
atâta timp mi-e îmbibat de vise
până şi scaunul îmi scârţâie a dor
ce te-a grăbit pe scările ucise
de pasul tău gonind spre alt pridvor?
să vii aş face ordine în toate
din tihna clipei voi aşterne lenjerii
reîntregind fărâme de-astă noapte
aş cuteza un ultim zbor...doar fii!

Un comentariu:

  1. o aripa franta....mai poate zbura pasarea iubirii cu o singura aripa? grea inrebare. mai poate renaste un vis de iubire din propria-i cenusa? sperante si intrebari fara raspunsuri, iubire sfaramata si nedumeriri......o forta divina de ti-ar completa tot puzzle-ul cu piesele lipsa, de-ar acoperi toate golurile ce n-ai fi vrut sa fie si care te framanta - rezultatul, ar fi fost acelasi! nu ar fi schimbat cu nimic finalul! nu esti perfecta, nimeni nu e, nici el...nici altul..esti insa....COMPLETA! incompatibilitatea poarta toata vina daca poate fi numita asa.

    RăspundețiȘtergere

bloguri vizitate

Translate