despre mine

Fotografia mea
Piatra Neamt, Romania
iartă,uită și nu privi-napoi, dacă vrei să valoreze clipa.

Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 decembrie 2011

răsărit


ştiai că vin, ştiam că mă aştepţi
printre furtuni de temeri şi dureri
purtam un răsărit apus de ieri
pitindu-l printre nori ursuzi pereţi.

perdele de-amintire şi regret
le-am prins în tocul altui anotimp
am ezitat, m-am amânat un timp
dar azi deschid fereastra dinspre piept

un mac nestins în suflet ţi-am purtat
ard şi acum petalele-n făclii
ştiai ce simt, ştiam că vei simţi
oricâte geruri ne-au cutreierat

ştiai că vin, suflet fără coperţi
cum ştii să mă găseşti într-un cuvânt
m-au reţinut tăceri, să uit că sunt
dar am ajuns…ştiam că mă aştepţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bloguri vizitate

Translate