luni, 24 octombrie 2011

târziu



sunt prea târzii şi doare...azi nu-ţi mai sunt ce-am fost
nu-s pată de culoare, doar beznă  fără rost
nu-mpodobi morminte...tăcerile de ieri
sunt prea târziu cuvinte, mi-e sufletul tăceri
nu-mi căuta iertarea,nici sensul nu-i mai ştiu
permite-mi depărtarea cât timpul nu-i pustiu
nu răscoli regrete, prea mult am îndurat
purtând dureri şi-n plete, senin întârziat
m-ai dezbrăcat de soartă, golită sunt de tot
nici vie nu-s, nici moartă,să mai  rămân nu pot.
nori sugrumând un soare, mi-e felul fără rost
o umbră pe cărare...pribeag făr-adăpost.
nu-mi cere înţelegeri, muţirea mi-a ajuns!
în viaţă sunt alegeri ce nu vor un răspuns...
pot doar să-mi număr paşii mergând în sens opus
las ce-am iubit in urmă şi nu regret ce-am spus.
cer doar să-mi fie timpul, cât ştiu să-l socotesc
ţie târziu ţi-e glasul... târziu şi nefiresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu