duminică, 21 august 2011

pentru o floare...

De-aş şti pe unde-ţi creşti tulpina
de-aş şti ce soluri îţi priesc
şi cât de mult iubeşti lumina
aş îndrăzni să te-ndrăgesc!
De-aş şti că-ţi place vorba dulce
şi mângâierea răcoroasă,
te-aş căuta şi te-as aduce
la mine-n suflet, floare-aleasă!
De-aş şti că-mi vei iubi pământul
cu tot cu pietre cenuşii
eu te-aş planta în tot cuvântul
privirea de-mi vei înflori
Dar nu te ştiu şi nu te aflu
sufletu-mi prund înţelenit
sărate ploi l-au făcut aspru
salbatici spini l-au împânzit
şi buruienile se-adună
urzici şi alte bălării
dorinţa verde mi-o sugrumă
timpul ascuns în păpădii
când lighioane târâtoare
în solul meu se cuibăresc
atât te vreau, străină floare
pământul iar sa-l îngrijesc
dar nu ştiu cum s-ajung la tine
şi nu stiu de vei vrea să-mi fii
din ale tale verzi coline
pe câmp un mac prin păpădii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu