duminică, 21 august 2011

orice-as fi...

Cu ignoranta imi raspunzi
si ma zdrobeste
tortura
ce in suflet mi-o sadesti.
De parca-s un gandac ce se taraste
ca un copil, alergi
sa ma strivesti.

Si, de-as fi fost
spune-mi ce vina port
de mi-a fost dat sa-ti fiu gandac.
crezi ca-i usor
sa-ti ies in drum riscand sa mor
calcat...
crezi ca n-am vrut sa-ti fiu
un fluture
in zbor?

Mi-e teama ca
si fluture de-as fi
aceeasi soarta trista
ma vaneaza
Caci tu, m-ai prinde intr-un ac
sa stii
ca-n insectarul tau
un fluture troneaza.

Nu-s eu de vina
n-am niciun pacat!
Sub orice forma
tu, oricum distrugi
tot ce sunt eu
oricat de colorat.
nu stii sa ma iubesti
si fugi!

Hai, spune-mi tu
in ce sa ma transform,
sa ma accepti
macar pentru o zi!
m-am straduit sa-ti fiu si cer si om...
dar, orice-am fost
nu m-ai stiut iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu