marți, 23 august 2011

Eu nu te uit!

cum să te uit? 
când gându-mi plânge în lipsa ta ca un dement
cum să te uit?
când nori de sânge îmi tună-n cer cât eşti absent
cum să te uit ? 
când tu eşti timpul, secunda mea  nemărginită
cum să te uit?
cum să-ţi uit ochii când ochii tăi îmi sunt oglindă
n-am să te uit
nu-mi mint prezentul, nici viitorul nu-l dezmint
n-am să te uit
cât luptă pieptul în câmpul patimii te simt
de-mi voi uita cuvântul mâine
şi în tăceri voi rătăci
în grai de prunc doar pentru tine
iubirea ţi-o voi gânguri
de mă voi pierde-n labirintul uitărilor de zi cu zi
voi dezlega în noapte visul şi-n urma lui voi reveni
tu faci ce vrei în astă lume 
dar  într-a mea eu nu te las
nu mă voi lepăda de tine
nici azi, nici mâine, niciun ceas!
cum să te uit?
când trupu-mi creşte doar pentru mângâierea ta
când  totul tău 
redefineşte voinţa mea de-a exista
cum să te uit?
când lângă tine nu mai ştiu timpul să-l măsor
cum să te uit ?
nu pot, iubire, n-am să te uit nici de-o să mor ! 

2 comentarii: