sâmbătă, 16 iulie 2011

vorbeste-mi...

Vorbeste-mi viata-ntreaga in doar doua cuvinte
Si spune-mi tot ce simti in cele doua vorbe
Vibrand, patrund in suflet si le pastrez cuminte
le-ascult cantand in vreme...fara viori sau tobe
Vorbeste-mi toata viata in doar doua cuvinte
Si lasa-mi-le-n lipsa-ti, mereu sa ma alinte
Precum o lumanare sa ma topesc... fierbinte
De griji si intristare sa nu-mi aduc aminte
Vorbeste-mi despre viata in doar doua cuvinte
Si poarta-ma cu ele in lumea ta de vis
Puterea lor sa-mi spuna tot ce-ti doresti,iubite
Sa-mi mangaie fiinta, sa-ti simt dorul nezis
Vorbeste-mi inc-o data in doar doua cuvinte
Si-ti jur! Voi intelege si gandu-ti nerostit
si-n moarte voi razbate... voi trece de morminte
sa-ti pot marturisi : o viata  te-am iubit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu