duminică, 17 iulie 2011

ti-ascult tacerea...

Te-ascult...te rog, vorbeste-mi , si spune-mi ce mai faci?
mi-ai zis ca nu-mi fac timp...am timp... tu de ce taci?
de ce omori un gand abia gandit...stangaci?
priveste-ma in ochi...zambeste, de ce zaci?
e timpul tau acum...ti-l dau , de ce-l respingi...
nu poti vorbi? incearca ...de vrei, poti si sa strigi...
fa-o cum vrei, cum stii , ce stii...doar sa-mi vorbesti...
si nu ma du cu vorbe ...nu-mi povesti povesti!
Ce liniste e-n jur si-n gandul meu acum...
aproape ca-ti aud cuvintele pe drum...
dar te opresti...de ce? ce doruri te apasa?
azi sunt tacuta eu, tacerea ta o lasa...
vorbeste-mi cum de mult n-ai mai vorbit cu mine...
azi tac si te ascult...te-ascult numai pe tine...
deschide-ti sufletul si spune-mi ce gandesti...
de nu, imi iau tot timpul si-l duc unde nu esti...
caci de vorbesc sau tac , tu tot nu vrei a-mi spune,
ce ganduri te framanta, ce dor ascunzi de mine...
iti place doar sa crezi ca eu sunt vinovata...
mai bine-am inceta sa mai vorbim vreodata...
eu tac si te-ascult...dar taci si tu de mult...
iar timpul mi-l imparti in astazi si trecut...
si uiti de viitor, nu-l mai doresti in doi...
nu-ti mai gasesti iubirea...cuvantul "amandoi"...
si taci... mai bine pleaca, e tot ce stii sa faci...
promit sa tac si eu , in gandul ce mi-l calci...
promit ca nu ti-oi spune nici soapta sugrumata...
azi daca nu-mi vorbesti, nu-mi mai vorbi vreodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu