despre mine

Fotografia mea
Piatra Neamt, Romania
'când iubeşti, Mâine e prea târziu...'' Oana Ostafi

Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 iulie 2011

încă un joc


cum fuge ghemul pe sub pat
urmat de un pisoi vărgat!
din colţ în colţ rostogolit,
boţul de lână s-a-ncâlcit
dar, motănelul antrenat
renunţă rar, doar e bărbat!
şi nu se lasă, îl întoarce
de zici că-i croitor dibace.
dar mai târziu, sătul de joc
îl zvârle colo, într-un loc
lângă ulcea şi-o păpuşă
pitite bine după uşă.
pe-atunci, eu doar un copilandru
râzând în hohot ca la teatru
m-am buzurlit că mâţu-n dungi,
cu năsuc umed, mustăţi lungi
s-a tolănit pe după sobă
fără să-mi lase timp de-o vorbă.
dar lui nicicum nu i-a păsat
de bisul meu şi-aplaudat
ca un actor mult prea smerit
nu m-a privit, n-a miorlăit,
doar s-a lungit pe soba veche
cu laba stângă pe-o ureche.
torcând domol al nopţii ritm
viteazul meu a adormit.
nu mult mi-a fost şi parcă-l văd
pe moşul Ene dinspre pod
împrăştiind un praf de somn
ce toropeşte orice om.
dar nu-nchid ochii un minut
că jocu-mi pare ne-ntrerupt
un ghem fugea de după uşă
pisoiul meu dup-o păpuşă
păpuşa după o ulcea
iar fuga nu mai contenea...
şi, totuşi, cine sforăia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

bloguri vizitate

Translate